Sustainable Mobility

Sustainable Mobility

Beskrivelse

Uno-X Mobility ble sommeren 2023 historiske som det første helnorske laget i verdens største sykkelritt, Tour de France. Nå er målet å bli et lag på øverste nivå innen 2 år.

Wordup har siden 2019 samarbeidet med Uno-X om å lage godt innhold for å vise sykkellaget til resten av verden.

 

Leveranser

Konsept
Produksjon
Design
Strategi
Publisering

 
 

Sammen med Uno-X jobber vi for å bygge sykkelinteressen i Norge på et sportslig og samfunnsmessig nivå, samt bidra til å fremme sykling som bærekraftig mobilitet. For å få til dette er det viktig å være synlig. Synlig på veiene i Frankrike og synlig på de digitale flatene.

I årets kampanje har fokusert vært å formidle Uno-X sine mål og ambisjoner, som handler om mer enn det å sykle fort. Samtidig skal kampanjen bidra til å gjøre rytterne i gult og rødt synlige for et globalt publikum.

 
 
 

Vi har ønsket å skape en slagkraftig kampanje som tar eierskap til Uno-X fargene. Det gule og rød er kombinert og balansert for å skape et visuelt utrykk som tar plass, og som kan leve på de digitale flatene gjennom en lang sykkelsesong.

 
 
 

«I den siste tiden hvor laget har tatt store internasjonale steg, har Wordup også utviklet seg til å bli en god sparringspartner og totalleverandør av idé, konsept, produksjon og distribusjon.»

- Magne Haugland, Head of Commercial i Uno-X Mobility.

 
 
Next
Next

Salomon SS23