Gi vinteren en stemme

Gi vinteren en stemme

 

Beskrivelse

Vi var så heldige å få jobbet med Trigger, Nikolai Schirmer og Polestar. Wordup sto for hele etterarbeid prosessen fra A til Å. Kampanjen ble publisert av både Polestar Norge og globalt.

Post-Regi: Marcus Schultz
Post-Produsent: Herrmann Stenerud
Klipp: Marcus Schultz
Music: Jonathan Sigsworth
Color Grade: Håvard Småvik, Storyline

 

Leveranse

Film

 
 

Siden 1960-tallet har verden mistet én måned med vinter. Siden frikjører Nikolai Schirmer var barn, har han mistet 15 dager av sesongen. Med et håp om å beholde vinteren i fremtiden, drømmer Nikolai og organisasjonen Protect Our Winters om en topptur flere år frem i tid, der vi alle må ta grep på veien for å kunne nå toppen. Les mer om hvilke grep Nikolai har tatt og bidra til å gi vinteren en stemme.

Les mer om kampanjen her:
https://www.polestar.com/no/news/gi-vinteren-en-stemme

 
Previous
Previous

Where to next?

Next
Next

Uansett hvor du er på vei